Friday, October 16, 2009

Naluri Kegelapan



Aku dah lama mati, faham tak? Aku dah lama mati! Aku cuma mampu bernafas dengan benda tu. Kenapa korang nak berkawan dengan aku lagi? Aku bukan lagi kawan yang korang semua pernah kenal aku dulu. Aku dah kembali ke tempat aku yang dulu (sebelum korang kenal aku). Aku lebih bahagia berkawan dengan sekaum aku. Aku tak pernah menyesal dengan semua ni! Pergi mamposlah aku perangai tak matang ke apa! Kalau korang matang sekalipun, tapi makan kawan sendiri, bermusuh dengan sesuatu pihak disebabkan sesuatu, lagi tak guna! Korang semua pergi jahanam sama permainan hipokrit korang tu! Pergi jahanam sama kerjaya korang tu! Manusia macam korang ni, lagi hina daripada manusia macam aku! Sanggup gadaikan maruah untuk bermusuh, lagi hina! Sekali lagi korang ganggu hidup aku, aku dah tak teragak-agak untuk hapuskan korang. Jangan cuba main gila sama aku. 
*Khas buat yang jauh di mata, dekat di hati

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. afiq...
    memang betul...
    tapi ada satu benda yang kau kena ingat...
    kerana hipokrit tu la kau akan lebih...

    ReplyDelete
  3. wah, siap remove lg comment.
    pergi mampos sama manusia hipokrit.
    takda istilah tipu sunat dlm kamus aku.
    sorry, aku dari kecik dah dididik
    supaya sentiasa jujur.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. apa barang remove2...
    jaga imej mcm balachi kah?

    ReplyDelete
  6. masalahnya apa yang aku nak taip tu adalah peribadi... sebab tu aku remove... tak sepatutnya peribadi masuk dalam blog... maaf...

    ReplyDelete
  7. ooo... baru aku tahu...
    terima kasihlah kerana memberitahu saya...
    kalau macam tu, peribadi orang lain pun tak bolehlah masukkan dalam blog, kan?
    baru aku faham... Terima kasihlah zabad kerana taip tak serupa bikin.
    TERIMA KASIHAN GILA KAU!

    ReplyDelete