Wednesday, October 28, 2009

Kenikmatan Melanda Memikat 4 Dara Serentak!

INI BUKAN KISAH BENAR, CUMA KISAH PENCIPLAKAN KONSEP.

Hari ini aku ketawa (muka tak ada serius). Walaupun mata segar, nyaman tidur daripada malam bawak ke pagi, aku terus ke kuliah. Tapi, mandi dulu haa.... Satu SMS aku terima daripada seorang awek bahawa dia ingin berkenalan dengan aku. Yes, dah dapat ngorat! (ayat aku sendiri). Ayat merapu meraban.

Kenikmatan mula melanda diri ini. Aku dapat memikat 4 dara serentak dalam masa yang singkat. Aku perlu rasa yang mana dekat dulu. Firstly, thanks kepada Leman yang beriku no awek-awek. antara nama awek tersebut.

1: Minah
2: Peah
3: Bedah
5: Joyah

Yes! Dah cukup 4. Lepas ni, kalau ada yang lain, ceraikan yang terawal. Dan ada kawan aku seorang samseng pasar nak join berkeluarga.

Bulan 10 tak ada exam, kena tunggu bulan 12.

* Sesiapa yang terasa, tolonglah betulkan bahasa melayu kamu.... Pening kepala aku nak baca. Memalukan semua-

No comments:

Post a Comment