Sunday, October 25, 2009

B A L A C H E Semakinta Berteriak

INI BUKAN BERITA MEMAKI. JADI...SILA MENGUCAP TERLEBIH DAHULU.

Fenomena kumpulan apache bukan lagi benda asing di negara kita... semangat mereka, aksi stunt.... sangat gempak. Terkesima aku dibuatnya macam Pxsfdgsjh. Tapi... taklah sehebat seorang balache yang sudah mengamuk di skrin cahaya-

Dahulunya... mendiamkan diri apabila disergah. hm... sekarang dah pandai... memang hot.... Tapi aku tak paham apa yang dia cuba sampaikan.... samada aku terlalu bodoh atau dia yang sangat hebat-

Yang membuat aku ketawa ialah... jeng jeng jeng.... Apa ya.... Hm... tak ada aliran lain ke nak masukkan dalam blog? Eh... yang aku nak marah kenapa... Er... minta maaf ya... lain hari masuklah semua benda yang lain... aku tulis ni... tak macam dalam blog anda yang serba mewah-

DUSH!DUSH!DUSH! aku tumbuk dia sampai pengsan... tapi... tak syoklah... dia hidup lagi. Nyesal pula aku tak tumbuk dia betul-betul. Sebab... tadi cuma gurauan saja... jangan marah ya-

Bila dia ajak makan saja... aku rasa macam confiuslah... confius! Kalau tak join... dia kata apa pula nanti. Kalau join... Rasuah! DING... DING... DING.... Manusia yang berada di belakang aku sengaja bunyikan loceng apek ais krim macam Sawfk.... aku pun tak tahu mana manusia tu rembat loceng tu-

Ah, persantankan semua itu! Makin fening kepala aku... bak kata pepatah... bagai orang tak makan panadol apabila tiba waktu pening.... Semuanya gara-gara ditikam belakang oleh manusia yang mempunyai lidah bercabang dua... bukan tiga... bukan empat-

Hoi! apa pula... siapa kata kata si Jenab tu yang ada lidah dua cabang... dia cuma Kencaaag bercabang dua. Tapi.... ingat-ingatlah seruan kerajaan yang pernah diperkatakan oleh semua.... Satu Malaysia-

Hentam sajalah... jangan main goreng-goreng... ini bukan pertandingan memasak... tapi... pertandingan Pgefsfjnsskf. Semakin rancak perkataannya, semakin pening kepala otak aku ni nak memahami isinya... BAHALOL punya-

Yang sebenarnya... taklah pening sangat... cuma, tak ada benda yang menarik.... Kasihan dia-

No comments:

Post a Comment