Wednesday, February 17, 2010

Antara 1412 dan B4B1

Kenapa ya?... kau selalu buat aku terpinga-pinga. Sudah lama aku cuba perhatikan kau, tapi tiada sedikit pun yang dapat dijadikan bahan kongsi dengan aku. Tapi, apa benda yang aku suka terhadap kau? Idea dan pemikiran, NO. Ilmu, NO NO. Kebodohan serta kebangangan, YES!!! Ya, memang itulah yang wujud dalam diri kau. Aduh... bagaimanalah aku boleh terlupa tentang hal ini. Adakah benar diri itu sememangnya diri kau atau diri itu adalah diri yang sedang kau cipta? Sukar untuk mengulas lebih panjang di sini kerna aku tidak mampu mencatat segala benda. Kononnyalah- kau sering buat diriku terharu dengan sikap kau. Adakah kau perasan tentang hal ini? apa? tidak? Tidak mengapa... mungkin itu yang kau pinta sebelum kau lahir ke dunia ini. Betul? Apa? Tidak? Tidak mengapa... mungkin kau sengaja tinggikan ego demi sorokkan kelemahan kau. Betul? Apa? Betul? Akhirnya tepat tekaan aku... jatuhlah saham aku kalau kau kata tidak tadi. Owh ya, pasti kau masih mengabaikan benda yang telah aku berikan kepada kau, bukan? Jika ya, hanya tiga perkataan saja yang mampu aku ucapkan. BODOH! BANGANG! BAGRAL! Tak guna jika cerita copy n paste itu yang kau kongsi dengan orang ramai jika diri sendiri KOSONG. Tak guna juga jika kau mengangkat sesuatu benda jika kau sendiri tak lakukan perkara itu. Baik bakar saja jika tak perlukannya. Itu saja nasihat aku. Seperkara lagi. Aku beri benda itu pun kerna di dalam hati kau, ada sesuatu benda yang buruk yang buat aku meluat. Carilah benda itu dan buang jika kau mengerti. Jika tidak, tiga perkataan juga yang tujukan khas buat kau. BAIK BUNUH DIRI!

No comments:

Post a Comment